از راه دور كامپيوتر دوستتان را كنترل كنيد

معرفی برنامه های کاربردی در شبکه و کامپیوتر

از راه دور كامپيوتر دوستتان را كنترل كنيد

شرکت مایکروسافت با ایجاد برنامه Remote Desktop در ویندوز خود این امکان را برای کاربران فراهم ساخته تا از راه دور به کامپیوتری در محل دیگری به راحتی دسترسی داشته باشند. از طریق این ویژگی می توانید از منزل به رایانه محل کارتان متصل شوید و به تمام برنامه ها، فایلها و منابع موجود در شبکه محل کارتان دسترسی داشته باشد و یا می توانید محیط دسک تاپ سیستم محل کارتان را عینا در کامپیوتر راه دور اجرا نمایید



در واقع شیوه کار این برنامه به نحوی است که به محض برقراری ارتباط، سیستم راه دور بطور اتوماتیک Lock می شود و تا زمانیکه به آن متصل هستید هیچ شخص دیگری نمی تواند به برنامه ها، فایلها و سایر منابع آن دسترسی داشته باشد و هنگامی که به محل کارتان بازگردید می توانید آن را با فشار دادن کلید های CTRL+ALT+DEL ازحالت Lock خارج نمائید. این برنامه با Remote Desktop ویندوز سازگاری کامل دارد و می تواند جایگزین مناسبی برای Remote Desktop ویندوزتان باشد. در واقع این برنامه نرم افزار کوچکی است برای مدیریت کانکشن های متصل به ریموت. از ویژگی های این برنامه می توان به اضافه کردن، ویرایش، حذف، اشتراک، سازماندهی کانکشن ها اشاره کرد.


این نرم افزار راه حلی مناسب برای به اشتراک گذاری دسکتاپ است. شما می توانید با کنترل از راه دور دسکتاپ دوستانتان به آنها به صورت آنلاین کمک نمایید یا شما می توانید صفحه نمایش خود را برای دیگران به نمایش گذارید.


مشخصات فایل:

حجم فایل: 33.9 مگابایت
نسخه: 9.0.0.0
اجرا در: ویندوز XP, 7, 8
پیش نیاز نصب: NET Framework 2.0.



 
منبع : دریچه باشگاه خبر نگاران جوان 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، ،
:: برچسب‌ها: remote desktop manager,
نويسنده : اسماعیلی